Clinic Art

Esthetic clinic for men

הסרת שיער: המדריך המלא

חד וחלק: גילוח

גילוח הוא אולי לא הדרך האלגנטית ביותר, אבל יש לו את היתרונות שלו: אפשר לגלח בכל רגע נתון, לא צריך להאריך את השיער מראש, זה לוקח דקה ואפשר לעשות את זה בכל מקום. אממה? בטווח הארוך מדובר בקנס רציני – זיפים לא מחמיאים, פצעונים ועור יבש. חסרון בולט נוסף של גילוח היא העובדה שחיתוך השערה מעודד את צמיחתה – רגליים מגולחות יצמיחו עם הזמן שיער עבה, כהה וקשה יותר ויותר.

עלות: בין 20 שקלים לשלישיית סכינים פושטיות ועד 100 שקלים ומעלה לסט סכינים ארגונומטריות ומתוחכמות (כוללות "מחסניות" להבים להחלפה, מכילות חומרי הרגעה ועוד).
יעילות: 100% מהשיער נעלם והעור נותר חלק  ליומיים, בהנחה שהסכין חדשה וחדה מספיק.
כל כמה זמן: תוך יומיים שלושה כבר מופיעות נקודות כהות של השיער הצומח.
כמה כואבלא כואב כלל.  

הקרם דה לה קרם: קרם, משחה או ספריי

פעילות הקרם להסרת שיער זהה לזו של הסכין: הוא מסיר את חלקה של השערה הנמצא מעל פני העור, מבלי להשפיע על השורש שלה. הקרם מהווה פתרון למי שחושש מסכינים, או לאוכלוסייה הדתית הנשמעת לציווי שלא להעביר תער על הגוף. הצעקה האחרונה בתחום היא קרם ספריי של Veet (ניסינו אותו). אריזת הספריי נוחה וקלה יותר לשימוש, ואין צורך במגע יד על מנת למרוח את הקרם על העור. מתאים להסרת שיער מהידיים, הרגליים, בית השחי וקו הביקיני בלבד.

עלות: 49.99 שקלים לספריי של Veet. 
יעילות: 100% מהשיער נעלם והעור נותר חלק.
כל כמה זמן? תלוי בקצב צמיחת השיער. כעיקרון, משך כפול מזה שבהסרת שיער באמצעות סכין גילוח. 
כמה כואבלא כואב כלל.

לעקור מהשורש: שעווה

אימא מספרת שפעם היו מורטים שערות בעזרת רצועות בד וסוכר. היום יש שיטות מעט פחות מלכלכות, אך ככל הנראה עם אותה רמת כאב. את השעווה אפשר לעשות במכון ולתת לקוסמטיקאית מנוסה למרוח, לתלוש ולהרגיע, או לעשות לבד בבית: אפשר לרכוש בפארמים שעווה שמצריכה חימום במיקרוגל, ולמרוט לבד בעזרת רצועות המיועדות לכך; אפשר לקנות רצועות שכבר מרוחות בשעווה ומוכנות לשימוש (בדקנו אותן) או להיעזר במכשיר רון-און חשמלי, המורח את השעווה בצורה אחידה על העור. 

סביב השעווה יחוגו לנצח מחלוקות שלא יביישו את בית שמאי ובית הלל: מחנה אחד טוען כי המריטה גורמת לוורידים ברגליים לצאת החוצה, בשל פעולת התלישה, בעוד המחנה השני גורס שהשעווה מדללת את כמות השיער בשימוש ממושך.

עלות: שעווה אצל קוסמטיקאית – 30-150 שקלים, תלוי באזור בגוף. שעווה בקופסא – 39.99 שקלים. רצועות שעווה עם לשונית אחיזה של Veet – 39.99 שקלים. מכשיר רול און – 99.99 שקלים.
יעילות: מסיר את השיער מן השורש, במידה והצלחת למרוט את כל הסוררות הקטנטנות.
כל כמה זמן: מותיר את העור חלק בין שבועיים לחודש, תלוי באישה ובגנים. 
כמה כואב: כואב, כואב.

השערות סומרות מפחד: הסרת שיער בלייזר

מי שמאס בכאב המריטה, בזיפי הגילוח ובטינופת של הקרם, יכול לבחור  בין מספר אופציות המגיעות מתחום האסתטיקה הרפואית. הכירו את הלייזר, האינפרא והאפילציה – שלוש טכניקות העובדות על הרס פרמננטי, כלומר קבוע, של שורש השערה. אמנם אף אחת מהשיטות לא יכולה להבטיח הסרה של מאה אחוז, ועל אף ששינויים הורמונליים עשויים לגרום לתחייה מחודשת של שורשי שיער שכבר מתו – השיטות הללו משיגות את התוצאות הטובות ביותר. 

יעילות: כ-85 אחוזים מהשיער מוסרים לצמיתות. יתר השיער הופך דליל ופלומתי.
כמה כואב: מעקצץ וצורב. חומרי קירור, הרגעה ומשחות אילחוש מושמים בכל טיפול. במכון להסרת שיער ב clinic art משתמשים במכשיר החדש optimas by inmode, שאחד מיתרונותיו הוא הפחתת הכאב. הוא עושה זאת באמצעות מערכת קירור דינמית אשר קיימת בידית האייס שמקפיאה את איזור הטיפול תוך כדי הוצאת הקרן הלייזר. והתחושה בטיפול מאוד נוחה ולא כואבת לעומת הטכנולוגיות במכונות הישנות
כל כמה זמן: סדרת טיפולים כוללת כעשרה מפגשים, מפגש אחת למספר חודשים. סדרה אמורה לחסל את השיעור בגוף לצמיתות – בפועל צריך לשוב לטיפולים משלימים, אבל לעתים רחוקות מאוד.

 

אז גבר נמאס לך ? בוא להוריד את השיער לתמיד

מכונת optimas המכונה היחידה בהתאמה מלאה לגבר
אפשרות טיפול גם בחודשי הקיץ!

מבקש לדעת עוד? שלח הודעה ונחזור בהקדם

לאתר הבית

Leave a comment

דילוג לתוכן